lørdag 16. oktober 2010

Loppis funn

Ja, det vil jeg kalle dette. Små delikate lys holdere, ser for meg at de kan brukes i desember i en eller annen setting. Jeg betalte hele 2 kr for disse 4, det blir 0,50 pr stk det :-)

Fant masse fine klær også, masse fotballdrakter til mellomste. Han ble veldig glad da han fant yndlings spilleren sitt navn på den ene. Fant Billabong shortser, Exit skjorte, Star Wars t-shirt, DC genser og masse annet småtteri til den hele sum av 20 kr for alt sammen.

Eldste tok med seg et hamster bur, det trengte dyrene hennes da det de hadde var litt lite.

4 kommentarer:

Heidi sa...

De lysholderne så praktiske ut! jeg må komme meg på loppis jeg og..

Heidi

Lott@ sa...

De er veldig fine, land "nål" under. De kan vel også fås på div nettbutikker har jeg sett.

FatallyYours sa...

Loppis er kult! :D

(btw, du har skrivefeil i introen din, "om meg")

Xoxo-FatallyYours

Lott@ sa...

Flere skrivefeil jeg, det er sånn jeg er ;-)