fredag 1. oktober 2010

En vaskeekte tyv

Jeg er syk og hjemme fra jobben, jeg har vondt i kroppen omtrent 85% av ledd verker. Jeg er ikke av dem som legger med ned og er virkelig syk. Men jeg har måtte hive inn håndkle og holde meg hjemme fra jobb, i går lå jeg å sov omtrent hele dagen og gikk ut og inn av "koma". Da jeg sto opp i dag følte jeg meg relativt i god form, sendte barne til skolen og satt meg så i sofaen for å "kjenne" på kroppen.

Ja, jo hmmm, føler meg litt ok tenkte jeg. Så tittet jeg på det store vinduet i stuen og tenkte at det orker jeg vel å vaske??? Tok motet til meg, tasset ut i garasjen for å hente en stige. Jeg er bare 159 cm og vinduet er høyt oppe og er pyntet med sprosser.
Jeg er i kledd en stor hjemmestrikket grå lang lue ,ull jakke ,trenings bukse, Posten Norge T-shirt og UGGS. Plutselig så får jeg øyet på en politibil som snik kjører forbi og inn gaten, den snur og kjører rolig tilbake bak meg. Føler meg veldig utsatt....

Nå sitter jeg her og lurer faktisk på om noen i gata har trodd at jeg er en vaskeekte tyv :lol:, vinduet er vasket, men sprossene står på gresset. Jeg er så dum! Og nå har jeg vondt i kroppen igjen og orker omtrent ikke å finne sengen. At jeg ikke kan lære, er man syk så er man syk.