onsdag 13. oktober 2010

Anbefaler vinter støvel fra Sparkjøp

Ja, faktisk fra sparkjøp. Det er en utrolig lett,varm og god støvel. Og sist med ikke minst, så koster den bare 99 kr! Minstemann hadde ett par slike i fjor, vanligvis bruker jeg å kjøpe gode og dyre sko til barna mine. Men det gikk fort tomt i butikker og på nett slike støvler, de eneste jeg fant i farten var disse fra Sparkjøp.
Hadde min tvil på at disse var brukenes, men bedre en ingenting tenkte jeg. Det skulle vise seg at det ble yndlingsstøvlen til minsten. Jeg har ikke hatt bedre sa han i fjor :-) Han frøs aldri på føttene, de er nemlig foret med 70% ull.
Vekten på dem er veldig lav også, de veier kun 340 gr. I motsetning til sammenlignbare støvler, tipper jeg det er veldig lite. Kan brukes ned mot -25 kuldegrader. Løp og kjøp!
Ønsker med denne typen liftgardin jeg, men hvor finner man det?

2 kommentarer:

Life is what you make it sa...

Takk for tipset :) Kjøper alltid også dyre sko til småen. Så muligens det blir et par slike.

Lott@ sa...

Ja, de er kjempe gode. Fort deg før det blir utsolgt!