fredag 14. januar 2011

Tre personer skutt i Sandefjord - VG Nett

 Tre personer skutt i Sandefjord - VG Nett
Vill jakt etter skudd desperado
Fortsatt på frifot

Ser andre bloggere skriver at det er voldelig i rusmiljøet i Sandefjord, det stemmer ikke! Det er sjelden bråk i parken, de bare oppholder seg der for å gjemme seg på en måte.


Jeg er veldig glad for at jeg ikke reiste til byen i dag likevel, jeg parkerer alltid ved badeparken og går igjennom parken!
Trolig et narkooppgjør.

Video fra Badeparken

Fra Badeparken, der skuddene falt.
byskolen
Byskolen stenges inntil videre! 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dette er ikke noen tilfeldige mennesker denne mannen har skutt, han kjente sikkert alle tre, derfor tror jeg ikke han er noen fare for andre i Sandefjord. Trist at Sandfjord kommer på verdenskartet på dette vis.

Lott@ sa...

Neida, ingen tilfeldig personer. Men likevel PERSONER og man blir litt stressa når det skjer så nært.

Life is what you make it sa...

Nei, aldri egentlig hørt om bråk der bland narkomiljøet.

Og det er ekkelt når sånt skjer. På skolen til min sønn fikk dem ikke lov og gå ut i friminutte, da han blei også observert i nærheten der.