fredag 14. januar 2011

Hei, jeg liker ikke miljøet ditt så da skyter jeg deg

- Mislikte rusmiljøet - skjøt tre personer - VG Nett

Det er jo pent, jeg misliker rusmiljøet i byen min så sterkt at jeg faktisk gir meg selv rett til å "drepe" dem. Jeg blir skremt! Ja rett og slett redd for hva som kan skje, ikke bare her i "lille" Sandefjord som nå denne pistolmannen virkelig har satt på kartet, men i alle andre byer også. Menneskene i byen har vært redde og det belastede miljøet har fryktet for sitt liv, det er jo ikke så rart når mann plutselig opplever at en gammel mann med hund plutselig finner ut at disse menneskene er så lite verdt at de bare kan slaktes på åpen gate, midt på lyse dagen.

Nei, man kan pokker ikke være trygge på at naboen er så forbanna hyggelig som han fremstår lengre. Det finnes en potensiell drapsmann i dem alle! IKKE stol på naboen!

Jeg vet også at dette ekteparet som har blitt skutt har barn, mine tanker går til disse

Ingen kommentarer: