mandag 16. november 2009

Mandag, varme rosiner og julekrybbe.


Jeg er veldig trøtt i dag, hadde tenkt til å ta en tur til byen i dag, men det gikk dårlig. Jeg sovnet igjen ved 10 tiden og gikk i koma kan man si, det er slik jeg blir minnet på at jeg MÅ ta pillene mine regelmessig. Pussig at jeg ikke husker det hverdag, for nå har det tross alt vært pause på ca 3 uker.

Jeg elsker gløgg, endelig har dem plassert dem i hyllene på butikken igjen. Jeg ergrer meg over at dem ikke kan ha det i hyllene hele tiden, det er jo innmari digg. Drikker det uten noe i, men nå som jeg har denne flotte kjøkkenmaskinen så tenkt jeg at jeg kunne kverne mandler å ha oppi. Jeg kan nemlig ikke si at varme rosiner er så veldig smakfullt.

Jeg planlegger julen i harddisken min, jeg ser liksom for meg hvor ting skal plasseres og hva jeg må ha nytt. Har i mange år ønsket meg en julekrybbe, tenkte å få tak i en, men det er litt vanskelig for jeg vil at den skal ha sjel. Det er liksom ikke noe stas å ha en som man har kjøpt på europris synes jeg, har sett meg ut en i Firkløver, men det er en samle sak og kjenner jeg meg rett da så tar det vel evigheter før jeg har den

Ingen kommentarer: