fredag 20. november 2009

Fredag,helg og danmarkstur

Endelig fredag, det er så deilig å si det! Endelig FREDAG,helgen står for tur :-)Veeeldig energirik i dag, var oppe før fuglene kvitret. Ikke det at jeg hør fuglene kvitre i det siste altså, jah når jeg tenker på det så er det faktisk lenge siden.

Det er mye usikkerhet på jobben om dagen, det skal nedbemannes med mellom 5-15 årsverk. Det er ikke noe særlig artig, for jeg liker så godt jobben min. Jeg føler meg ikke trygg på at jeg er en av de som får bli, selv om alle sier at det går sikkert bra. Så i dag har jeg lagt inn søknad på en jobb, vet ikke helt hva jeg føler for det altså...... Jeg elsker jobben min, men når ingen kan svare med sikkert, så blir jeg usikker og vil sikre meg..

I helgen skal vi til Danmark med jobben, det har vi gledet oss til alt for lenge nå. Vi skal til Ålborg m/ en overnatting på hotell der, tenkte å få til litt shopping.

Ha en fantastisk dag
Klem Lotta

2 kommentarer:

Life is what you make it sa...

Kos deg på DK tur ;) . Hva slags jobb har du søkt på ?? . Jeg også tror du får beholde jobben din, og ikke må gå. Men man kan selvsagt aldri vite.

Lykke til.

KAM sa...

God tur, Lotta. :)