lørdag 14. november 2009

Hey


Der fant jeg bloggen min igjen, jeg har nemlig mistet den ett årstid! Jeg kan jo alltids prøve å bruke den når jeg først har tatt med bryet med å fikse meg en.
Om ikke lengre enn 14 dager er det klart for flytting inn i stort hus, det skal bli så bra det! Jeg har startet bittelitt på pakkingen, men det er jo såååå kjedelig! MEN om jeg skal flytte med familien så må det til gitt :-)

Sist jeg skrev snakket jeg om kjøkkenmaskin, det er shoppet inn og jeg ser frem til en flott advent og jul med hjemmelaget delikatesser. Det ble en Kenwood Major, med div fancy shit som egentlig ikke har bruk for trodde jeg. Men jeg har alt kværnet min egen kjøttdeig, hehehhe.

Nå ser jeg frem til ADVENT..... Så tenner vi ett lys i kveld, vi tenner det for glede.

Ingen kommentarer: