mandag 18. januar 2010

Mandag og ny uke er i gang

Hyllen som jeg kjøpte for 2 år siden, den er bare helt nydelig. veggene på syrommet er lyseblå og det er fint. Tror jeg skal la det bli sånn en stund, så kan jeg heller bruke litt tid på å dekorere det. Jeg har også kjøpt noen wall deco på panduro som jeg venter på i litt friske farger, gleder meg!
Og jeg er i gang med syrommet, fikk ikke tatt noe før bilde av skrivebordet før jeg malte det. Her er det malt ett strøk med matt vegg/tak maling. Det ble veldig fint synes jeg og jeg er i tankeboksen om jeg trenger ett strøk til.

Skrivepulten fikk vi med i kjøpte her og eldste jenta hadde den egentlig på rommet sitt. Hun fikk ny på IKEA og jeg la min elsk på den gamle :-) Hun angrer på at hun ikke ville ha den sa hun i går, og lurte på om vi kunne bytte.

Ingen kommentarer: