lørdag 27. februar 2010

Jeg har forelsket meg bitte litt

Jeg må finne flere lamper til dette huset, fant flere på www.designerlife.no Synes den på bildet over her er litt tøff jeg da.Men det tar evigheter før jeg klarer å bestemme meg for lamper, de skal jo tross alt vare en stund, hehehhe.

Jeg har forelsket meg bitte litt iwww.gudrunsjoden.comSpesielt i dem stripete klærne, jeg elsker store klær med vidde og friske farger Gleder meg til våren virkelig kan sette i gang, slik at jeg kan kle meg i litt mere beveglige klær.

Foreløpig venter jeg på at kreativiteten skal hente meg, det er så mye jeg skulle ha gjort, men jeg er fortsatt helt tappet for energi. Jeg har lyst til å sy lappetepper, men jeg har ikke alt utstyr som jeg jeg trenger, dessuten så er jeg redd for at det fort kan gå litt for mye penger, vi skal jo på fere den 23 mars så jeg må spare litt

Ingen kommentarer: