tirsdag 14. september 2010

Helt glemt bort

Jeg har glemt bort bloggen min for en periode, har i grunn masse annet å ta meg til. Har ett Lean prosjekt på gang, hvor jeg da er så heldig å ha fått tildelt en sentral rolle. Det tar masse tid egentlig, men det er lærerikt og morsomt. Sitter egentlig å tegner et utsnitt av hvordan et arbeidsområdet på jobben skal se ut, jeg som er så god på å tegne :-P Det blir nok forstårlig for de fleste, så skal det vel ikke brukes til noe konkret tror jeg.Lean prosjektet går ut på å øke antall sendinger med forlite porto, for dem som ikke vet det så jobber jeg som driftskoordinator i Posten Norge AS og stortrives. Jeg kunne nok ikke funnet enn mer perfekt jobb, alle i hele Norge er min kunde :-) Ikke dårlig å drive service for så mange mennesker på engang.
Sliter litt med smerter i nakke og skuldrene om dagen, vi er så heldig at vi har en muskelterapaut som kommer å behandler oss på jobben. Sist gang jeg hadde time så skulle jeg i ett møte før timen var over, så damen var så inderlig snill at hun satt nåler på meg før jeg gikk. Så der satt jeg da i møte med 5 nåler plassert rundt skulderleddet og nakke, jeg har rett og slett vondt enda :-) og ser frem til neste time.

Det blir vel snart litt mere tid til blogging, men jobben tar meste av tiden min om dagen og i skrivende stund blir eldste jenta 12 år. Hun har rett og slett vokst fra meg, like store sko, samme klesstørrelse og hun er i puberteten. Jeg har blitt pubertetsmamma :-))

Ha en flott dag :-)

Ingen kommentarer: